FANDOM

Karl Marx o entre amic "El Charly" va ser un filòsof grec (perdó, el costum) alemany. Va ser juntament amb Friedrich Engels el creador del Feixisme Ultra católic Capitalista Karlista (abreujat com F.u.C.K.). Sovint l'hi confon amb Groucho Marx, creador del marxisme. També es va fer una pelicula en el seu honor cridat "Carlito´s way" o "el camí de Carlitos", en el qual es mostra la vida atabalada d'un cubà boig que es creu "El Charly"...però no li surt.

Anim a51e4sdsfsdfaff-1106-dae4-c5f0-ca6e767593c2

Ups que fot aixo aqui??

Visda Edit

Karl Marx va néixer en algun lloc de Prusia en 1818. Va estudiar empresarials i va dirigir diverses fàbriques, abolint els sindicats i afusellant obrers. Quan va haver de tancar les seves fàbriques per pressió dels treballadors, es va dedicar a viure d'almoines, i filosofant sobre la manera d'enriquir-se novament.Les hi arreglo per a dirijir un periodicucho de dolenta mort, cridat Anales Franc-prusianos. Es va casar amb la filla del ministo d'interior prusiano. Va tenir enfrontaments amb Mijail Bakunin, altre filòsof rus mitjà boig amb el qual no compartia idees, ja que a pesar de tenir ideologia de dretes, no era catòlic, sinó calvinista. Anys més tard, conocio a un tal Engels, altre patron esclavista amb qui va fer molt bones molles. Va vendre diverses obres, i amb els diners recaptats va obrir una fàbrica tèxtil en londres. Va morir en 1883 a causa d'una sífilis mal guarida.

Boyerrr

lol?un altre cop??on es la imatge de en Karlitos?A castelló no fotis tiu!

Teoria del pare noel comunista Edit

En algunes pàgines de la Intrené circula la teoria que parla sobre la posició comunista de Papà Noel, així com el seu possible empresonament i inclusivament que la seva veritable identitat és Karl Marx. Una part de la teoria és la següent:

En algunes pàgines de la Vaig Internar circula la teoria que parla sobre la posició comunista de Papà Noel, així com el seu possible empresonament i inclusivament que la seva veritable identitat és Karl Marx. Una part de la teoria és la següent:

Papà Noel és en realitat, Papa Karl. Això podem comprovar-lo contrastant una foto de Santa Claus amb San Marx. La barba llarga i les canas són característiques d'ambdós personatges, a més de ser rollizos. En si, la burgesia no va poder canviar de tot la imatge de Sinter Klaas, i va haver d'acceptar tant les seves luengas barbes i el seu vestit vermell, símbol del seu comunisme.De 1860 a 1880, un periodista nord-americà va començar a distribuir falses idees del mític heroi, fins que en 1883 van segrestar a Karl Marx i mitjançant una enginyosa obra dramàtica van actuar la seva mort. Des de llavors, els fills d'obrer es van veure obligats a treballar hores extres mal pagades per a pagar un estúpid regal, en comptes de dir-los la veritat als nens i mostrar-los que Sinter Klaas va ser segrestat. El problema ve que molt poca gent sap sobre el segrest al personatge i li atribuïx la seva inexistència a la seva finita vida. Ara que vostès saben què faran?

Manifest del nadal comunista

Maria Dolores Pradera-En Buena Compania-Frontal

Aquest Cop si, ¿no? Joder Tiu No puc ficar una imatge de el putu vieju

Buenu.

Obras Edit

  • Diferència entre la filosofia de la naturalesa de Demócrito i la de Epicuro (1841): Ningú ha aconseguit passar del pròleg.
  • La qüestió jueva (1843): Va asseure les bases del nazisme.
  • La crítica de la filosofia del dret de Hegel (1844): D'aquest ningú s'ha arevido ni a obrir la portada.
  • Manuscrits econòmics i filosòfics (1844, publicat pòstumament en 1932): Un HOWTO per a reduir sous filosòficament.
    Paint runner

    Ara si, segur! a pues no

  • Tesis sobre Feuerbach (1845, publicat pòstumament): S'ignora qui és el tal Feuerbach. * * Treball assalariat i cabdal (1845): Com aconseguir més cabdal sense pagar salaris.
  • La sagrada família (en col·laboració amb Engels, 1845): Un llibre d'un viatge a Barcelona.
  • La ideologia alemanya (en col·laboració amb Engels, 1845, publicat pòstumament): també va asseure les bases del nazisme.
  • La misèria de la filosofia (1847): En el qual es lamentava dels pocs diners que dóna la filosofia.
  • Manifest Karlista (en col·laboració amb Engels, 1848): Reflexions sobre la seva ideologia.
  • Circular del Comitè Central a la Lliga Karlista (en col·laboració amb Engels, 1850): Pamflet perquè la gent s'unís al seu partit Les lluites de classes a França de 1848 a 1850 (Escrit entre gener al 1 de novembre de 1850): Recomanat pel dr. House com somnifero * El divuit brumario de Luis Bonaparte (1851?1852): ?! Bolívar i Posa't (1858): Es refereix a la moneda de Veneçuela, el tal Posa't, es desconeix qui és.
  • Contribució a la crítica de l'economia política (1859): Criticava, juntament amb altres patrons, els pocs guanys.
  • El capital (Dónes Kapital) (1864?1877): El seu nom ho diu tot. Es tracta d'una guia per a turistes guiris a Madrid.
  • Estatuts Generals de l'Associació Internacional dels Treballadors (1864): Publicats amb ànim de befa, mofa i escarn Salari, preu i guany (1865)
    Images (13)

    Jo tiu

  • Anàlisi econòmica de com baixar sous sense que es notés. Va inspirar l'IRPF.
  • La guerra civil a França (1870?1871): Crítica a la Comuna de París.
  • De les resolucions de la Conferència de Delegats de l'Associació Internacional dels Treballadors (Londres, 23 de setembre de 1871) (en col·laboració amb Engels, 1871): En aquest llibre, el títol és més llarg que el primer capítol.
  • Crítica al Programa de Gotha (1875, publicat pòstumament): Aquest llibre va anar la Ghota que va satisfer el got.
  • També es diu que va escriure "La Bíblia: Déu és cool" però no ha estat confirmat. L'escriptor oficial és un disléxico cridat Escrivá de Balaguer
Images (14)

es que m'anava lent l'interné...