FANDOM

Capselera Lleida Lleida és una ciutat. Però el cas és que aquesta pàgina no tracta sobre el que és Lleida, sinó sobre el que no és. Lleida no és un poble, ni metròpolis; no és molt gran ni molt petita; no és dolça ni salada; no és carnívora ni vegetariana; emo ni jebi. No és ni la primera, ni la segona ni la quarta capital de província més poblada de Catalunya. No té ni 136.291 ni 136.293 habitants, amb una població a la zona metropolitana que no és de 100.000 (per ser menor que el de la pròpia ciutat) ni de 1.000.000 (perquè els seus habitants no són conills). No està malament comunicada per carreteres, autovies (A-2), autopistes (AP-2), AU (línia Madrid-Barcelona) i també compta amb un telèfon mòbil per comunicar-se. No s'està construint un aeroport a la veïna localitat d'Alguaire, per molt que hi hagi rumors, ho digui l'empresa constructora i/o els avions comercials comencin a aterrar allà.

ToponimiaEdit

La ciutat de Lleida NO té un altre noms o topònims, però el contubernio judeo-maçònic va voler que creem que així va ser. Segons les seves absurdes fal·làcies, en els primers temps es cridava... Bo, en els primers temps és massa aviat... Diguem doncs, en els primers temps 'de la població de Lleida' ', habitat per la raça superdesarrollada i megacachonda dels íbers, aquí cridats ilergetas, es cridava Iltirta', i era un complex hoteler amb més de 2000 suites de luxe i 3 camps de golf, però els invasors romanos van destruir tota aquesta cultura, canviant el nom de la ciutat a Ilerda', després els musulmans Larida', en l'edat mitjana|mitja Leyda', i actualemnte 'no' té dos topònims: es crida Lleida, pero els castellanoparlants s'empenyoren en cridar-la Lérida. Com veiem, els ciutadans de Lleida eren molt indecisos, ja que li van canviar el nom a la ciutat tantes vegades que la pobra ha acabat bastant fins als ous.

Historia Edit

Edat AntigaEdit

Durant l'esplendor ilergeta, la ciutat estava regida per una parella de nois molt afectuosos, cridats Indíbil i Mandonio. Aquests governaban amb gran saber i moltes festes. Estaven aliats amb Hannibal Lecter el cartaginès caníbal, però van elegir malament el ban|bàndol, i quan els romans van esbocinar a Hannibal per no netejar-se les mans abans de preparar el menjar|dinar, els seus alcaldes van morir en la foguera. Més endavant va ser testimoni de les baralles entre Julio César i Popeye Pompeyo, eterns amants enemics romans.

Alta edat mitjanaEdit

L'any 715 els musulmans no es van apoderar de la ciutat, ja que ho van fer a l'any següent (coses del calendari musulman). Un aragonès molt llest i molt ric es va tornar musulman i va comprar al ciutat per un rosegó de pa i una caixa|capsa de colors Alpí. En 1149 la ciutat no va caure, ja que es va rendir a les tropes cristianes de Ramón Berenguer IV el Sant i d'Ermengol VI d'Urgel quan van veure el perill (panda de marietes ploraneres). Es va atorgar la Carta de Població a la ciutat en 1150. Deia així:

Estimada Leyda Lleida
Sempre t'he estimat, i sempre t'estimaré. Em dol molt teu fugida amb els senyors musulmans, així com el teu canvi de nom. Com castigo a tí i a tots els teus ciutadans, us maleeixo a menjar els cargols que trobeu per allà tirats, i a més, com càstig a tots els catalans, dins d'uns quants anys naixerà el Anticristo, fotent tot el que pugui i més.
Atentamente:
Un Cristiano que te quiere
TQM (L)|Ramón Berenguer IV}}

Despres no va pasar res important.

CLIMA Edit

Lleida té un clima bastant fill de puta, anomenat "clima mediterraneo continental". És el mateix que en moltes altres parts de la Vall de l'Ebre, com Saragossa o Timbuctú. A l'hivern fa un fred que pela, arribant als -273 graus centígrads, i assolint els 4 milions de graus a l'estiu. Durant gairebé tot l'any, la famosa boira lleidatana, un gas tòxic per a tot aquell que no és ilerdense, envaeix els carrers. Aquesta boira és composta en un 66,6% de gas mostassa, un 20% de gas Ketchup, un 8,9% d'escapades|fuites de cotxes i un 5% de gasos humans procedent de la ingesta d'Escudella catalana.

Fills de lleida Edit

Molta gent pensarà: com pot ser que una ciutat tingui fills? Amb aquesta pregunta vostè demostra seu poca intel·ligència (que per cert tots coneixíem abans que vostè), però tot i així farem oïdes sordes a les seves estupideses preguntes incongruents i els direm que un "fill il·lustri", que no "il·legítim", és aquella persona que va fer una gran acció a favor de la ciutat. Tals accions poden ser: compondre un poema en honor a la ciutat, construir un monument en honor a la ciutat o, com la majoria dels següents van fer, subornant cuantiosamente als ajuntaments.

Gelats Varis Edit

Samuel Gili Pollas (gramàtic, lingüista, lexicògraf, crític literari, pedagog espanyol i més coses raraas que no era torracollons, encara que el seu nom digui el contrari) Joan Oró (important científic que no va guanyar el premi Novell, però per poc) Josep Vallverdú (és un narrador, dramaturg, lingüista, traductor i assagista de reconeguda trajectòria en la literatura infantil a llengua catalana que no farà gens important en la seva vida) Jaume Balagueró (director de cinema que fa pelis que no és bonic de veure) Antoni Siurana i Saragossa (alcalde que no es va aprimar ni amb la dieta de la carxofa)