FANDOM

400px-Empleado abril

article escrit per bujarradelbarri

728X90-ANIM

Si, ara també ens Venem a dretes...

Hermafrodita-1970 arbus
==Mario Malevo Ferreyra ==

com podeu veure llueig unes patilles tipiques dels anys 80 El ex comissari tucumano Mario "Malevo" Ferreyra, qui era buscat per la justícia federal en el marc d'una investigació per un centre clandestí de detenció durant la dictadura, va morir avui d'un tir en el cap. Malgrat que el ex comissari va ser dut a un hospital proper, quan va ingressar al centre mèdic ja estava mort. ?Quan Gendarmería va començar a avançar per a detenir-lo, ell amenaçava amb llevar-se la vida. Va dir que l'única forma de treure'l era sense vida. I va complir amb la seva paraula?, va indicar Juan Duren, de Canal 10 de Tucumán. El ex comissari estava pròfug i era buscat al costat d'altre ex cap de la policia tucumana durant la dictadura des del 11 de novembre per les forces de seguretat en la província. En una nota que va publicar avui el diari La Gaceta, Ferreyra va dir que no tenia "gens que veure" en la megacausa pel funcionament del centre clandestí de detenció ex Arsenal Miguel de Azcuénaga. "No tinc gens que veure. Que investiguin, que vagin als llocs, que busquin. Si esmento, que m'afusellin", va dir el ex comissari. A més, va sostenir que darrere de la causa que busca conèixer la destinació de desapareguts que van estar detinguts en aquest centre clandestí hi ha interessos econòmics, perquè els deudos "cobren 250.000 pesos per cada pres o desaparegut". Les seves ultimes paraules van ser "chau maria", el video el van penjar a yutús pero per una orde de el govern de Argentina el van treure, jo el tinc, tu no... les coses son aixi.

Fotos Sexys Edit

1727415-2

A la seva etapa rebel

0239590B

A la seva etapa emo

925167

La seva ultima aparició

Anim a51e4sdsfsdfaff-1106-dae4-c5f0-ca6e767593c2

Els seus ultims moments de vida (18:21)