FANDOM

Chiiiin chiiiiin chiiiiin chichiiiiiin tuntintuntintuntin....

Així comença la odisea de l'esplai... un moment... buenu es igual...

Cant 1 Edit

Conta'm, Musa, la història de l'home de moltes senderes, que va caminar errante prou bé després de Troia sagrada assolar; vió moltes ciutats d'homes i va conèixer el seu tarannà, i dolors va sofrir sense conte en el mar tractant d'assegurar la vida i la tornada dels seus companys. Mas no va aconseguir salvar-los, de bon tros voler-lo, doncs de la seva pròpia insensatesa van sucumbir víctimes, boges! de Hiperión Helios les vaques van menjar, i en tal punt va acabar per a ells el dia de la tornada. Deessa, filla de Zeus, també a nosaltres, conta'ns algun passatge d'aquests successos. Això és que tots els altres, quants havien escapat a l'amarga mort, estaven a casa, deixant enrere la guerra i el mar. Només ell estava privat de retorn i esposa, i ho retenia en la seva còncava cova la nimfa Calipso, divina entre les deesses, desitjant que anés el seu espòs. I el cas és que quan van transcórrer els anys i li va arribar aquell en el qual els déus havien filat que regressés a la seva casa d'Ítaca, ni tan sols llavors va estar lliure de proves; ni quan va estar ja amb els seus. Tots els déus es compadien d'ell excepte Posidó, qui es va mantenir sempre rencoroso amb el diví Odiseu fins que va arribar a la seva terra... un moment aquesta es la odisea d'homer (no, simpson no).

Argument Edit

Deiv és un astronauta, que beu molt alcohol, i es pega una farras de la ostia amb el seu company Colombià. La seva missió és dirigir-se a Júpiter, on ha aparegut un estrany falo rectángular. Més tard es descobreix que el falo no era més que una inocentada del Fary.

Per a arribar, necessiten l'ajuda de Jal nuevemíl, un superordenador psicópata de la ostia al que se li va l'olla per la hiper potència dels llamps emesos pel rectangular i perfecte falo del Fary. Per això, el ordenata ("curiosament" propietat de Mocosoft) encula a posta al Colombià, ho ejacula al supermega espai, el que obliga al seu company de farras i llit, Deiv, a crear una corda de semen de 200 Km per a arribar a al seu amorcín projectat cap al Cinquè planeta de FJIORK, conegut també com el cinquè pi o el cinquè cony.

Suposadament, el fil de semen es congelaria en el supermega espai, perimitiendo una estructura similar als ponts d'hidrogen, o els ponts de Madison, pel que es dedica els següents 3, 4 anys a fer-se gayolas. Lògicament, en aquest període de temps a l'ordinador se li acaba la bateria (també s'especula amb que li va poder haver aparegut la pantalla d'error). Després d'això, el nostre gran amic gai es llença 86 hores sofrint una mort lenta i espantosa en la nau sense bateria, vagant pel supermega espai.

i ja esta