FANDOM

Riddex plus, serè franc, és un altra producte basura, que mai compraras i et toca molt els collons quan paren la teva sèrie televisiva preferida com ara Camp Rock o Shaolin showdouwn. A mès coma, es un timu mès gran que Fat away (que això ja es dir) i es cancerígen, ja que està fabricat amb productes tòxics que tè el Hitler a l'estòmag.
Pporras

El seu cèlebre inventor.

La seba armadura és senzilla: Està fabricada amb cartronxs que recullen de l'Aldi i la pell sobran de les ablecions vaginals que es fan a la part vella de manresa, que està poblada per una espècia animal, que alguns afirmen que són habitants d'un altre planeta( deu ser per l'olor corporal que desprenen,ja que si vius aprop d'ells t'ofegues i tens diarreas cròniques) i venen al nostre planeta ja que produim molts desfets per ells la seva font d'alimentació.

Efectes:

Els efectes, segons Heinrich Himmler són beneficiosos per el mòn i a fet una campanya mundial perque la compra d'aquest produucte sigui obligatòria per a tothom. Els efectes són:

· Si el tens engegat mès de dos minuts a casa, set cau el penis i set panseixen els testicles .

· Mata a nedons i avis de mès de seixanta anys.

· Es pot fer servir d'aliment per a gats gossos o sogras.

· Atrau a Andrès Pajares al teu llit per la nit. Però aquest efecte fa que no t'agradi el sexe irremediablement.

· Fa que les teves filles es converteixin en pilinguis com la Carla, antiga novia del hipòlit.

· Fa que els seus anuncis, no mès vuerels per la tele et faigun radiació ultraviolada i set fundeixi el cortex prefrontal.

· Et pots convertir del dia a la nit en un soldat de les SS Rós, alt i amb els ulls blaus, vamos com el Palou.
M6229

Jueus i insectes lluiten contra la prohibició d'aquest producte

· Si tel menjes amb llet i crispies et pot crear l'adicció de autopenetrarte i corret al teu propi anus.

· No se sap del tot, pero les guarrilles que ho han provat, diuen que si l'uses de paper de vater pots tenir fimosis vaginal i pixar ketchup marca Heinze(com l'estrella del Reial Madrid, equip del govern i vergoña del país)

· Entre d'altres i el menys important mata qualsevol plagua que pot viure a casa teva: Rates, Insectes com formigues o el Palou , Hamsters i jueus.

Utilització

La seva utilització, ja es remonta al segles XX on el seu creador, metge reconegut i de nom entre els malals terminals,Paco
Loool

El nen avans de morir afirmar: Fins l'infinit i mès enllà!

Rawrtoofs9pt9

pero que cony?

Porras el feia servir per augmentar els seus dots d'homosexual reprimit i que li entrès el "mono" de violar a nens menors d'edat amb sindrome de down,orfes de mara i violats pels seus pares. Mès tard, es feia servir com a aliment nutritiu a auswitch per a dones embarasades o homes pederastes i zoofilics als que patien efectes secundaris i es conevertien en Zombis dels 70. La companyia riddex va vendre durant molts anys els seus productes als camps de concetració i el seu president a causa de les visites que feia a Múnich, va conèixer al que seria el seu amic de l'anima Adolf( per ell Adolfito) Hitler. Però la guerra va acavar i amb ella van acavar les nits de bukakes antisemitesi la venta del seu producte.

Durant una temporada la companya riddex es va quedar amb banca trencada, fins que l'hospital del Tòrax va demanar 9.00 unitats per els nens que hi residien allí com a pacients. El producte es servia cuit i amb una mica de cianur i ceba, pero els nens es van queixar de la ceba i la van treura. Però la seva fama al hospital es va acavar ràpid , ja que van parar de demanar perque el producte feia tenir alucinacions i els nens, creient tenir ales es tiraven des del balcó del pati. Mès tard, va estar de moda vendrel a L'Àfrica on els malalts de malaria el menjaven com a cura contra la seva malaltia, però la seva utilització era envà ja que feia que morissin a l'acte. Actualment es ben clandestinament a la part de la Patagonia, on es veu que ha sustituit al liquid paper. La seva distribució es en caixetes de llumins a 8€ el gram. Els nens pobres que no tenen altre pare que aquesta droga preden tota possibilitt de viure mès de 10 anys i perden l'infancia.