FANDOM

Stanley Kubrick nascut el 1928 en el Bronx, Nova York - muridu just 666 dies abans del 2001. Els seus pares no semblaven estar preocupats per la crisi econòmica d'aquest temps, i li van comprar al petit Stanley o, com li deien ells, Tully, que a Polònia (lloc d'on va descendir la família) significa "Cérvol Sense Banyes",

100px-HAL 9000una càmera de fotos normal de l'època. El seu pare, l'oncle Zully i ell estaven fascinats amb la fotografia,i amb el nazisme, però més Stanley, per la qual cosa caminava d'aquí cap enllà buscant vells senils i sorprendre'ls mentre llencen monedes a les colomes del parc (típic símptoma de ser senil en aquesta època: els vells es confonien les molles de pa amb monedes i per tant al veure que les colomes les rebutjaven, la frustració els regnava i vaig agafar Stanley els sorprenia a aquests saltant enrere de les colomes cridant Buga! Buga!).
180px-SENIL

merda,vaig contractar a tom cruise

És aquí quan en el cap de Stanley salta uneixi palomilla de maiz recién cremada que demana a crits: "Dóna-li boig, andate per al festegi i sacale fotos a tots ja!". És aquí quan Stanley es clivella del col·legi, s'oblida de la motxilla, torna, l'agarra, es clivella del col·legi, s'oblida de la camara de fotos que la hi havia
Fitxer:Qe.jpeg
robat la mestra, li dóna un reglazo "triquiti" (et parteixo la traquea d'una) a la mestra, es clivella del col·legi, s'oblida de l'esmorzar, diu "m'importa un rave" i aquí arriba al lloc. Ell mira cares típiques la societat però tristes, homes plorant, dones plorant, vellesa senil correteando per les places i la policia anti-disturbis perseguint-los, etc. El, inspirat, visualitza a un senyor vell d'un kiosko destrossat per la notícia. I ho fotografia. La foto va commoure al món, els vells senils van deixar de llençar monedes i aquesta vegada llançaven rebles oposats en el carrer i veien sagnar a les colomes (gran caos en la ciutat). Stanley ven la seva foto a 25 dòlars a la revesteixi Look. És aquí quan es converteix en un professional. Va Seguir treballant i treballant com una mula en ple estiu i s'aconsegueix una Gran Danès cridat Pequi Ñés, ho castra, i la seva vida millora. Es decideix dedicar al cinema i fa petits curts, que després li van dur a realitzar el seu primer filmi "Mujercitas 3: Apocalípsis" (Fear and Desire), aconseguint com diners el segur de vida del seu pare. No obté tant èxit al que el pare insulta al cel: "Demà pas per l'armeria, compro uneixi Thompson i li desfaig el himen al meu fill". Però Stanley ja tenia el himen trencat, i és així com realitza el seu pròxim film que ho va dur gairebé a la fama: "El Mag Lluç, Mag de Oz i Harry Poker vs. El Glande Del Maizal" (Killer's Kiss). Kubrick va demostrar la seva gran habilitat per a jugar amb la llum en aquest film Es defineix com director perfeccionista i segons alguns actors: "se m'arrauleixen les boles cada vegada que treballo amb ell" i la seva carrera va seguir en plena expansió i va produir grans films clàssics com "2001: Una Odissea en la Perrera" (2001: A Space Odyssey) que parla sobre un zoofílico/necrofílico que estima als Cocker Spaniel, els talla les orelles, té sexe múltiples vegades amb ells i al final els obre a la meitat i obre un negoci de carns. Altre clàssic és "El Kiwi Hidràulic" (A Clockwork Aurenja) que tracta sobre Karl, un jesuïta drogadícto que surt amb els seus amics a practicar la ultra-extracció-de-fruites en la botiga de verdures del cantó i és fanàtic de la música clàssica i suc-a-polpa en la mitjanit. La seva vida va seguir un ritme ferm, produïx, escriu i dirigeix grans films. Mor final i tristament el 7 de març de 1999 a Anglaterra just després d'haver estrenat el seu últim film "No Tanquis Els Ulls Que Ve El Tren" (Eyes Wide Shut).
Stanley-directing

"Si jo et dic que et netegis el cul amb paper d'escata, ho faces".