FANDOM

The Strokes, Els acariciables, Els tipus amb Vessaments cerebrals o Els aquests indies és una banda de Indie Rock encara que ells s'esforcen a dir que són del Garage. Formada en 1998, han recopilat 3 discos i han fet grans marxes perquè bandes adolescents surtin del garage. Els crítics insisteixen en cridar-los "Els salvadors del Indie Rock" encara que pel que sembla això fa enutjar àdhuc més a The Strokes.

Gem 0003 0004 0 img0608

The Stroke

Edat de pedra Edit

Aquest és el primer treball discogràfic que van treure, però en forma de lp, al costat de El paio juan manuel com corista i George Bush com el grupie gai, com és ben sabut, aquest àlbum no tub molt èxit, ja que en MTV van vetar els seus videos per qüestions psicològiques, ja que el dia de l'estrena d'un dels seus videos, ( el nom dels quals s'omet gràcies a que aquesta realment horrible, tant la cançó com el video ) una viejita de nova york murio d'una aturada cardíaca gràcies a les fortes imatges que havia vist pel seu televisor quan Tio1.jpg aparecio en el seu televison. Per tant, no tub l'èxit comercial esperat. encara que les persones que els agrado la seva musica mai tractaven de veure les fotografies de la banda, ja que els donava malament d'ull i miopia.

Este Es Edit